4/21/2010

SHOES and TWITTER

Oh shit! Another rainy day... My feet need you... Oh mierda! Otro día de lluvia... Mis pies os necesitan... Bershka sandals (a present from my mummy), Nude booties from Zara (last summer) AH! NOW I'M IN TWITTER! So don't forget to follow me! I wanna know you better girls! AH! AHORA ESTOY EN TWITTER! Así que no os olvideis de seguirme! Quiero conoceros mejor chicas!

Pls, pls, pls, I need your vote here! THANKS! ;) Porfa, porfa, porfa, necesito vuestro voto aquí! GRACIAS!! ;)

34 comments:

  1. wow darling...they are faaavolous!!!especcialy the first pair!!!! *_* kisses my darling!!!

    ReplyDelete
  2. hello!! Yes my shirt is kinda weird huh? haha.

    thanks for stopping by! Those shoes are so fab.

    ReplyDelete
  3. que zapatos mas bonitos..!!

    besos

    ReplyDelete
  4. Muy chulos y originales los zapatos :d

    besos!

    sBt

    ReplyDelete
  5. Lovelyyyyy shoes! I'm rather jealous...

    tweet tweet tweet

    x

    ReplyDelete
  6. fabulous shoes!
    i love your blog!

    ReplyDelete
  7. wow¡¡ q bonitos zapatos¡¡¡

    ReplyDelete
  8. Your blog is awesome! Love all these pair of shoes!

    Please check mine!
    Love

    ReplyDelete
  9. Aha ok. im gonNa follow you twitterbird. great blog thanks for visiting me.
    i adore bershka. and stradivarius- such great spanIsh stores. hope youre having an fantastic midweek darling.

    xx ediot

    ReplyDelete
  10. amazing shoes! I love them! <3

    ReplyDelete
  11. Wow, beautiful shoes!
    Gosh, I am so flattered by your comment.

    PS. I'm going to follow you on twitter, honey;)
    Follow me too:)

    ReplyDelete
  12. Olá,
    suas botas são muito lindas
    Aqui onde moro é muito quente, muito difícil usar esses calçados em minha cidade
    Obrigada por sua visita
    Beijos

    ReplyDelete
  13. The first one are craaaaazy ;) I love it!

    Love from Paris,
    Céline.

    http://vanityandgolden.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. omg lovely shoes, especially the black ones!! i LOVE!

    ReplyDelete
  15. love the first shoes... so sexy ;) thanks for the award

    kiss from Portugal***

    márcia*

    ReplyDelete
  16. I love the black ones!!!

    www.speetway.com
    speetway.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. OMG those nude Zara shoes are amazing girl!! Awesome!

    xoxo

    http://iheartfashion-mcmaris.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Love the shoes! They are both amazing! You look fabulous!

    xx Emi

    THEGIRLWITHTHEMASK.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. me eencantan los dos pares de zapatos!
    estan bien lindos..
    saludos chica(;
    Yaryy.

    ReplyDelete
  20. Great shoes, girl! Love how you always incorporate casual pieces and turn them into chic outfits!

    ReplyDelete
  21. Love the second pair of sandals...maybe you want to sell them to me? :-P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts